۱۰ تا از معروفترین مومیایی های جهان را بشناسید

برای بعضی از افراد که نمی‌دانند مومیایی چیست باید بگوییم که مومیایی عبارت است از یک جسد که بدنش یا از روی عمد محافظت می‌شود یا اینکه به سبب بعضی عوامل طبیعی اعم از شیمیایی، سرمای بیش از اندازه ، میزان رطوبت بسیار پایین یک منطقه، یا فقدان هوا محفوظ و ماندگار می‌شود. مومیایی‌هایی از حیوانات و انسان‌ها در سراسر جهان یافت شده است که یا مخصوصا مومیایی شده اند یا به سبب عوامل محیطی از فساد و نابودی حفظ شده اند. تعداد زیادی از این مومیایی‌ها هزاران سال قدمت دارند که با حقه زدن به مرگ و جلوگیری از فساد و نابودی شان معروف شده اند. در این متن قصد داریم ۱۰ مومیایی جالب توجه را معرفی کنیم (دراصل به خاطر داستانی که پشت آنها پنهان است یا سالم ماندن باورنکردنی بدنشان)، اغلب آنها نیز هنوز قابل نمایش برای عموم هستند.

۱۰ -المر مک کوردی
المر مک کوردی (ژانویه ۱۸۸۰ تا ۷ اکتبر ۱۹۱۱) قانون شکنی بود که در یک درگیری یا جنگ با تفنگ در Osage Hills در اوکلاهاما کشته شد. وقتی که هیچکس مسئولیت این جسد را نمی‌پذیرد و آن را نمی‌خواهد! مسئول کفن و دفن آن را با موادی بر پایه ارسنیک مومیایی می‌کند و به مردم اجازه داده شد که «قانون شکنی که تسلیم نمی‌شد» را به بهای یک سکه ببینند و آن سکه را در دهان المر می‌گذاشتند که مامور کفن و دفن بعدا می‌توانست سکه‌ها را بردارد.
۵ سال بعد، مردی که با یک کارناوال مسافر آمده بود ادعا کرد که برادر المر است که مدتهای طولانی از او خبر نداشته او می‌خواست برای برادرش یک مراسم تدفین مناسب برپا کند. با این حال او نزدیک دو هفته همراه با کارناوال جسد المر را به نمایش گذاشت. بعد از آن به مدت ۶۰ سال جسد المر به موزه‌های مومی، کارناوال‌ها و خانه‌های جن زده فروخته می‌شد.
صاحب یک خانه جن زده نزدیک «مونت روشمور» از خریدن این مومیایی امتناع کرد، چراکه او فکر می‌کرد بدن المر دراصل یک مجسمه است و به اندازه کافی شبیه آدم نیست. در طول فیلمبرداری فیلم «مرد شش میلیون دلاری» که دسامبر ۱۹۷۶ انجام شد، عوامل فیلم می‌کردند که این مومیایی در حقیقت یک مجسمه مومی ‌است که از یک چوبه دار آویزان کرده اند. وقتیکه بازوی آن شکسته و جدا شد تازه فهمیدند که این مجسمه دراصل مومیایی المر مک کاردی است که بالاخره هم در تاریخ ۲۲ آپریل ۱۹۷۷ در بخش «بوت هیل» قبرستان Summit View در گوتری، اوکلاهاما دفن شد. و ۲ یارد مکعب بتون روی تابوتش قرار دادند تا دیگر هرگز آسیبی بهش وارد نشود.

ادامه نوشته

دانلود نرم افزار قدرتمند km player offline

km player یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای پخش مولتی مدیا است که نسبت به رقبای خود یک سر و گردن بالاتر است.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از تمام فرمتها و قدرت بالای آن در پخش و همچنین بهترین ابزار برای نمایش زیرنویس همراه فیلمهاست.

اگر شما از آن دسته آدمهایی هستید که به دنبال یک پلیر بی حرف و حد هستید توصیه میکنم حتما km player رو دانلود کنید.

دیگر خوبی این نسخه آفلاین بودن آن است یعنی شما دیگر نیاز به نصب آن ندارید و فقط لازم است آن رااجرا کنید.

دانلود با لینک مستقیم


عکس های لو رفته از ایران خودرو

تست کیسه هوا و استحکام خودرو در شرکت های خودروسازی توسط آدمک ها انجام می شود خلاصه عکس های زیر از تست خودرو سمند در ایران خودرو لو رفته است...

بقیه عکسها را در ادامه مطلب ببینید

ادامه نوشته

زیباترین خودرو طراحی شده جهان

این خودرو جدید که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی شده بود، توانسته به موفقیت های بزرگی دست یابد .
این خودرو به حدی برای مسوولین این شرکت جذاب بوده که تصمیم گرفته اند دست از تولید مدلهای قبلی سایون بکشند و تمام هم و غم خود را روی تولید این مدل بگذارند. باید منتظر ماند و موفقیت این مدل جدید را در بازار دید.

ادامه عکسها در ادامه مطلب

ادامه نوشته

دانلود آهنگ بسیار زیبا و خنده دار دستکاری شده قهوه تلخ مهران مدیری

دانلود


دانلود بزرگترین نرم افزار دانلود دنیا

internet Download Manager.6.06_Build_5

دانلود

یوزر و پسورد نود32 جدید

تاریخ:23\4\90

Username: EAV-45959983
Password: p5xk2kcct6

Username: EAV-46186220
Password: p7pbxhsr7n

Username: EAV-46365463
Password: b2mvca8p4b

Username: EAV-46365474
Password: 78a2m2f5dx

Username: EAV-46398463
Password: arj6p2kftc

Username: EAV-46403562
Password: nkbbxejxdv

Username: EAV-46432510
Password: k5xrr24fpt

Username: EAV-46432515
Password: 76ve8h2jsc

Username: EAV-46432519
Password: 47cm3xbna3

چندتا کاریکاتور جالب و خنده دار از شخصیت های معروف

حدس زدن اینکه اینا کی هستن با شما:

بقیه عکسها را در ادامه مطلب ببینید:

ادامه نوشته

آیا همیشه به چشماتون اطمینان دارین؟


نقاشی های سه بعدی زیبا بر روی دیوار

20عکس سه بعدی بسیار زیبا با حجم کم در یک فایل زیپ شده قرار دادم تا با دانلود آن لذت ببرید.

دانلود

روان کاو ، روان پزشک، روان درمانگر ، چه تفاوتی با هم دارند؟

چه زمانی به یک روان کاو باید مراجعه کنیم ؟ چه زمانی باید اولین مراجعه را داشته باشیم ؟
در ابتدا باید بگوییم زمانی که برای مشاوره مراجعه می کنید باید مشاوره خود را از تمام حقایق زندگی تان آگاه کنید . هرگز به او دروغ نگویید یا از گفتن موضوعی خجالت نکشید . مشاور شما محرم راز شماست .
ادامه نوشته

دوست دارید 1سال بیشتر عمر کنید؟ پس...!

مطالعات نشان می‌دهد خوردن شکلات می‌تواند فواید زیادی برای قلب و مغز شما داشته باشد.
به نوشته «دیلی‌میل»، تحقیقات انجام شده در دانشگاه آبردین نشان می‌دهد فلاوانول‌ها که یک فرم از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند و در شکلات‌ها وجود دارند می‌توانند از فعال‌سازی پلاکت‌هایی خونی پیشگیری کند که باعث بروز بیماری‌های قلبی شود.
پروفسور کارل کین از دانشگاه کالیفرنیا در این باره گفت: خوردن مقادیر بسیار کم شکلات می‌تواند اثرات ضد لخته‌ای داشته باشد و همان‌ کاری را کند که آسپیرین روی بدن انسان انجام می‌دهد. شکلات هم‌چنین یکی از منابع غنی منیزیم است که برای سلامت مغز انسان بسیار ضروری است.
تحقیقات در دانشگاه کرنل در نیویورک نشان می‌دهد شکلات دارای آنتی‌اکسیدانی به نام اپیکاتچین نیز هست که می‌تواند از بروز آلزایمر و دیگر بیماری‌های مغزی پیشگیری کند. محققان دانشگاه ویلینگ جسیت در وست ویرجینیا متوجه شدند شکلات هم‌چنین می‌تواند باعث تقویت حافظه و میزان توجه شده و علاوه بر آن زمان واکنش شما و مهارت‌های حل مسائل گوناگون را بهبود ببخشد.

محققان ژاپنی نیز متوجه شدند آنتی‌اکسیدا‌ن‌های طبیعی که در شکلات وجود دارد عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود ببخشد. ماده‌ای به نام پروسیانیدین نیز که در شکلات وجود دارد همین اثر را روی سیستم ایمنی بدن انسان به جای می‌گذارد.
خوردن 40 گرم شکلات سیاه در روز و به مدت دو هفته می‌تواند میزان هورمون استرس تولید شده در بدن را کاهش داده و از ناامیدی و افسردگی پیشگیری کند.
و در آخر تحقیقات انجام شده روی 18 هزار نفر نشان می‌دهد افرادی که شکلات می‌خورند تقریبا یک سال بیش‌تر از دیگران عمر می‌کنند. البته همین بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی از فواید شکلات روی مردان بیش‌تر از زنان است.

گرانترین هواپیمای جنگنده دنیا

F/A-18 Hornet: $94 million

اگه تو نخندی(کاوه دانش)

موزیک زیبا وشنیدنی از کاوه دانش با عنوان اگه تو نخندی

دانلود

!!!!!!!!!!!!!!!

شما در فيلم زير شيطان را خواهي ديد

 

 

ديدن فيلم شيطان بصورت انلاين

اگر نتوستيد ببنيد از لينك زير بصورت مستقيم فيلمو دانلود بعد ببنيد

دانلود فيلم شيطان

اسالم به خلخال

هر کی میگه ایران جای قشنگی نداره این فایل زیپ شده که چند تا عکس داره رو دانلود کنه.

دانلود

آمادگی کامل برای شرکت در آزمون راهنمایی و رانندگی با نرم افزار تخصصی

اگه در حال گرفتن گواهینامه هستین,اگه قصد گرفتن گواهینامه دارین...

حتما این نرم افزارو دانلود کنین تا در اولین آزمون قبول شین...

این نرم افزار علاوه بر داشتن تمامی قوانین و جزئیات کتاب, دارای آزمون هوشمند شبیه ساز است که آمادگی 100% برای آزمون اصلی را تضمین می کند.

دانلود

اتفاق ویژه بازی ایران- برزیل؛ خداحافظی کریم باقری

کریم باقری در بازی مقابل برزیل هشتاد و هفتمین بازی ملی اش را انجام می دهد و به 17 سال حضور در عرصه فوتبال ملی پایان می دهد...

ادامه نوشته

اخبار اختصاصی از بازی ایران-برزیل

هواداران تیم ملی فوتبال ایران می توانند از 23 درب وارد جایگاه های تماشاگران شوند. درب های شماره 4 تا 26 محل ورود تماشاگران ایرانی خواهد بود.
 کمیته برگزاری مسابقه تیم های ملی ایران و برزیل ساعتی پیش در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی زاید «مدینه زاید الریاضیه» تشکیل جلسه داد و تصمیمات لازم در خصوص برگزاری این مسابقه تدارکاتی را اتخاذ کرد...

ادامه توضیحات در ادامه مطلب...
ادامه نوشته

اگر می خواهید بدانید در روز چند کالری مصرف میکنید...

این نرم افزار بسیار کم حجم به شما نشان خواهد داد که شما چند کالری در روز مصرف میکنید.

دانلود

قوانین راهنمایی و رانندگی

قوانین راهنمایی و رانندگی سلام با کسب اجازه از پیشکسوت طنز وبلاگمون (آقای ناصري) اینا یه سری قوانین کاربردی راهنمایی و رانندگیه!! امیدوارم که براتون مفید باشه!! ماده 1- قوانین راهنمایی و رانندگی برابر است با ... مگر آنکه : الف- پلیس رؤیت شود. ب- تصادف شود. ماده 2- هدف از رانندگی حرفه ای، سریع به مقصد رسیدن با دو شرط عدم تصادف و حداقل مبلغ جریمه است. تبصره - دارندگان خودروهای اسقاطی با مدل پایینتر از 52 (شمسی، نه میلادی!) از شرط اول، دارندگان پلاکهای جعلی از شرط دوم و مایه دارها از هر دو شرط معافند. ماده 3- همیشه حق تقدم با کسی است که سپر خودرواش جلوتر باشد، حتی اگر واقعاً حق تقدم نداشته باشد. تبصره 1- خاور و اتوبوس واحد از این قاعده مستثنی هستند. زیرا اگر به امید این ماده بنشینید، نیمی از خودرو شما توسط آنها برطرف خواهد شد. تبصره 2- همواره حق تقدم با خانمهاست چون آنها هرگز به این آیین نامه عمل نخواهند کرد. ماده 4- فقط اشتباهات حرفه ای مانند ترمز بیجا، انحراف به چپ بی مقدمه و سرعت کمتر از حد مورد انتظار قابل سرزنش هستند. مرتکبین این اعمال، به شنیدن بوق ممتد از 1 تا 120 ثانیه (برای بی جنبه ها) و نگاه چپ چپ از 90 تا 180 درجه محکوم خواهند شد. ماده 5- اتوموبیل نشان دهنده شخصیت و سوابق راننده است. فلذا از نزدیک شدن و سبقت گرفتن از خودرویی که سپر جلو یا گلگیر سمت چپش یکبار خورده، جداً خودداری کرده و یا مسئولیت عواقب آن را شخصاً بر عهده بگیرید. تبصره 1- بمحض مشاهده نزدیک شدن وانت نیسان، در منتهی الیه سمت راست جاده توقف کرده و فقط پس از حصول اطمینان از دور شدن آن به مسیر خود ادامه دهید. ماده 6- در صورتیکه راننده خودرو جلویی آقای بالای 65 سال یا خانم بالای 25 سال باشد، تصور سبقت از چپ را از مخیله خود خارج کرده و سریعاً بفکر پیدا کردن راهی از سمت راست، باشید

ظنز

  زندگی خوابگاهی

  ساعت ۲ نصف شب(یک اتاق)         

 ساعت ۳ نصف شب(کل خوابگاه منهای سرپرست )                

 ساعت ۴ صبح هنگام خواب       

وضعیت تحصیل در خوابگاه

اولین روزهای خوابگاه

گفت و گوی صمیمانه برسرآماده کردن صبحانه بعد از گذست چند روز 

پایان گفت و گو

امکانات غذایی در خوابگاه 

طریقه ظرف شستن در خوابگاه   (البته در خوابگاه دخترانه!چون پسرااصلا ازاین سوسول

بازی هاخوششون نمیاد!!!)

 

اواخر ترم وضعیت ۷۰درصد دانشجویان

واینم که خود بنده هستم!!

ولی گذشته از این حرفا زندگی خوابگاهی یه چیزدیگه است!

 

نرم افزاری برای خاموش کردن رایانه در زمان مقرر

توسط این نرم افزار کم حجم می توانید زمانی را برای خاموش کردن رایانه خود مقرر کنید

دانلود

خبرنامه کلیک روزنامه جام جم

ویژه نامه شماره208با فرمت PDF

دانلود

مشاهده ی چهره ی خود در پیری با نرم افزار ProphecyMaster.v.1.1

آیا دوست دارید چهره ی واقعی خود در هنگام پیری را ببیندید...

آسان و فقط با دادن عکس خود تنها در 5 ثانیه

روش کرک نرم افزار : ابتدا فایل ProphecyMaster.dll را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید و سپس از هر یوزر و پسوورد دلخواهی که دوست داشتید استفاده کنید.

دانلود



سايت جذاب طنز ايران

دانلود نرم افزارساخت فرمول های ریاضی  

توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود سخت ترین فرمول های ریاضی را طراحی کنید.کاری که ماشین حساب الجبرای 150000تومانی انجام میدهد.

دانلود

اندرز سقراط

روزی سقراط ، حکیم معروف یونانی، مردی را دید که خیلی ناراحت و
متاثراست. علت ناراحتیش را پرسید ،پاسخ داد:”در راه که می آمدم یکی از
آشنایان را دیدم.سلام کردم جواب نداد و با بی اعتنایی و خودخواهی گذ شت
و رفت و من از این طرز رفتار او خیلی رنجیدم.”

سقراط گفت:”چرا رنجیدی؟” مرد با تعجب گفت :”خب معلوم است، چنین رفتاری
ناراحت کننده است.”

سقراط پرسید:”اگر در راه کسی را می دیدی که به زمین افتاده و از درد
وبیماری به خود می پیچد، آیا از دست او دلخور و رنجیده می شدی؟”
مرد گفت:”مسلم است که هرگز دلخور نمی شدم.آدم که از بیمار بودن کسی
دلخور نمی شود.”

سقراط پرسید:”به جای دلخوری چه احساسی می یافتی و چه می کردی؟”
مرد جواب داد:”احساس دلسوزی و شفقت و سعی می کردم طبیب یا دارویی به او برسانم.”

سقراط گفت:”همه ی این کارها را به خاطر آن می کردی که او را بیمار می
دانستی،آیا انسان تنها جسمش بیمار می شود؟ و آیا کسی که رفتارش نادرست
است،روانش بیمار نیست؟ اگر کسی فکر و روانش سالم باشد،هرگز رفتار بدی از
او دیده نمی شود؟ بیماری فکر و روان نامش “غفلت” است و باید به جای
دلخوری و رنجش ،نسبت به کسی که بدی می کند و غافل است،دل سوزاند و کمک
کرد و به او طبیب روح و داروی جان رساند.

پس از دست هیچکس دلخور مشو و کینه به دل مگیر و آرامش خود را هرگز از دست مده

پخش شبكه هاي تلوزيون براي اولين بار در سايت فاني سايت


شبکه چهار شبکه سه شبکه دو شبکه یک

 

شبکه العالم شبکه آموزش شبکه خبر شبکه پنج


شبکه السلام شبکه جهانی جام جم3 شبکه جهانی جام جم2 شبکه جهانی جام جم1


    آرشیو خبری ایرنا شبکه پیام TeleText
   

کاریکاتورها معناگرا

این کاریکاتورها شما را به فکر فرو می برد.

دانلود